Korte update - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu

Korte update

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

16 December 2012 | Spanje, Madrid

Hier even een korte update over de afgelopen week. Woensdag heb ik mijn aller laatste les Spaans hier in Spanje gehad. We hebben de laatste les niet veel meer aan Spaans gedaan, aangezien we maar met z'n drietjes waren. Dieuwertje, Manuël (mijn leraar) en ik hebben twee uur lang gezellig zitten kletsen. Aan het eind van de les heb ik mijn diploma gekregen, en ik had A2! Dat zegt je waarschijnlijk niet zo veel, maar dat is erg goed en ik was er dan ook héél blij mee.

De dag erna hebben we eindelijk de laatste kerstboom op stage afgemaakt. Maar dat was het nog niet, want toen hij eenmaal af was moesten we hem ook nog naar de winkel brengen... Dat bleek nog een hele klus. We werden op straat erg raar aangekeken toen we ineens met een mega kerstboom liepen, dat was erg grappig om te zien. Nu staat hij te pronken in de winkel hier in Madrid. Ik ben er erg trots op! Die hebben wij toch maar mooi even gemaakt!

Vrijdag kreeg ik ineens een hele leuke verassing. Ik zou met Fenna naar Mumford and Sons (een band) gaan als ik terug ben in Nederland, maar dat concert was helaas uitverkocht. Maar toen ik vrij dag op stage aan het werken was belde Vera me ineens. 'Hé, jij wilde toch naar Mumford and Sons..? Ik kan nu twee kaartjes kopen!" Daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken. DOEN! Vervolgens heb ik Fenna opgebeld met het goede nieuws en die ging helemaal uit haar dak. Nu hebben we gewoon alsnog twee kaartjes voor het concert 30 maart. Mijn dag kon niet meer stuk!

Zaterdag heb ik een grote schoonmaak gehouden op mijn kamer. Later die dag ben ik met Vera de stad in gegaan om kerst cadeautjes te kopen voor haar stage. Volgende week is het haar laatste week dus zal ze afscheid moeten gaan nemen van haar stage, maar dus ook van ons... Daar baal ik heel erg van, want we zijn hele goede vriendinnen geworden en ze maakte alles net een beetje leuker hier. Die avond zijn we naar Nederlanders gegaan omdat er volgende week nog een aantal studenten naar huis gaan. Daarna zijn we de stad in gegaan om hun laatste weekend af te sluiten!

En vandaag heb ik een lekker relax dagje ingelast. Ik ga een beetje aan school werken en een filmpje kijken. Vanavond misschien met Vera nog even naar het dak terras hier in de buurt, en dan is het weekend al weer voorbij!

¡Hasta pronto, en veel liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Hi, ik ben Annemieke en ik ben 18 jaar oud. Ik zit in het 2e jaar van mijn opleiding Fashion Management & Design, en ga hier voor 6 maanden op stage naar Madrid. Ik ga stage lopen bij Agatha Ruiz de la Prada, een groot modehuis in Spanje. Deze reis maak ik met Dieuwertje Bruijstens, een vriendin en klasgenoot.

Actief sinds 07 Sept. 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 10142

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Mijn stage in Madrid

Landen bezocht: