Rustig dagje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu Rustig dagje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu

Rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

18 September 2012 | Spanje, Madrid

Vandaag was gelukkig een rustig dagje. Ik zal dan ook niet al te veel schrijven vandaag, want we hebben nou eenmaal niet zo veel gedaan... We begonnen vanmorgen met Spaans, maar het wilde allemaal niet zo lukken vandaag. Ik snapte maar de helft en het ging allemaal veel te snel. De tweede helft van de Spaanse cursus ging echter wel goed. Gelukkig maar, anders was het al helemaal een nutteloze dag geweest. We moesten op school onze stamboom tekenen. Dit wilde ik natuurlijk weer veel te mooi doen en ik was er dan ook een eeuwigheid mee bezig (en we hebben nu ook niet bepaald een kleine familie of zo) maar het resultaat was wel aardig.Uit school zijn we even de kaarten die we hadden geschreven op de post gaan doen en een sim kaartje gaan kopen. We hadden allebei een sim-lock vrije telefoon bij ons, dachten we. Die van Dieuwertje deed het prima, maar die van mij natuurlijk weer niet. Nu hopen dat we thuis nog een sim-lock vrije telefoon hebben liggen en dat papa en mama die mee kunnen nemen als ze hier heen komen, want dit schiet niet op. Anders moet ik hier maar gewoon een goedkoop toestelletje kopen of zo... Daarna zijn we boodschappen gaan doen voor een groot deel van de week, zodat we de komende dagen alleen nog wat kleine dingen hoeven te halen. Heel veel meer hebben we vandaag eigenlijk niet gedaan. We hebben vanavond een magnetron-pizza gegeten. Ik moet zeggen; ik heb ze wel eens lekkerder op. Maar ja, aangezien we geen oven hebben zullen we het er maar mee moeten doen! Verder hebben we een beetje muziek geluisterd en lekker niks gedaan. Dat had ik wel even nodig! Morgen wordt vast een stuk interessanter.. Hasta mañana!

  • 18 September 2012 - 23:14

    Mammie:

    He schat, jouw oude telefoon. is dat die van KPN-Hi kwam? Zal ik morgen eens informeren of ik hem kan laten unlocken? Grt en alvast Buenas noches

  • 18 September 2012 - 23:21

    Annemieke Roozeboom:

    Hé mams! er zat inderdaad een Hi-prepaid kaartje in, dus ik denk het wel. Het was trouwens de samsung corby text. Ja als je dat zou willen doen, heel graag! Kus!

  • 19 September 2012 - 18:15

    Lieuwkje:

    hoi,
    hier alles ok.
    spaanse telefoons en kaartjes, hmmm waar heb ik dat drama eerder gehoord? was volgens mij van iemand die in lloret zat.
    we zijn zaterdag bij de nieuwe puppies gaan kijken.
    2 november mogen we er een komen halen.
    ben dus weer helemaal gelukkig.

  • 19 September 2012 - 18:57

    Ankie:

    hoi annemieke,

    Leuk om je verslagjes te lezen. Ik heb de foto's en het verslag van Agatha gezien en volgens mij wordt de tijd bij haar leuk, gezellig maar ik hoop ook leerzaam. Als je al die kleuren ziet heb je gelijk goede zin en volgens mij krijg je gelijk de kriebels om dingen te gaan maken.

    Wij hebben ook veel zin in een paar dagen Madrid. Elkaar weer even zien en natuurlijk jullie paleis bekijken.
    De groetjes en veel plezier bij de borrel morgenavond.
    groetjes aan Dieuwertje

    Ankie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Hi, ik ben Annemieke en ik ben 18 jaar oud. Ik zit in het 2e jaar van mijn opleiding Fashion Management & Design, en ga hier voor 6 maanden op stage naar Madrid. Ik ga stage lopen bij Agatha Ruiz de la Prada, een groot modehuis in Spanje. Deze reis maak ik met Dieuwertje Bruijstens, een vriendin en klasgenoot.

Actief sinds 07 Sept. 2012
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 10152

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Mijn stage in Madrid

Landen bezocht: