Mag ik een cola en nieuwe knieën alstublieft? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu Mag ik een cola en nieuwe knieën alstublieft? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu

Mag ik een cola en nieuwe knieën alstublieft?

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

23 September 2012 | Spanje, Madrid

Vrijdag avond: We zijn op stap geweest, maar niet meer met Olaf en Tijs. We hadden het plan om naar een enorm MTV feest te gaan wat een eindje verderop plaats vond, maar Olaf en Tijs wilden naar niet heen. Nou ja, dan gaan we zonder hun uit! Uiteindelijk zijn we er helemaal niet meer heen geweest, wel zijn we met Vera, Abigail en Jim op stap geweest. Het was super gezellig! We zijn naar Pacha geweest, een enorme club die wereldwijd bekend is. We hadden geregeld dat we gratis naar binnen konden, wat een hoop scheelde voor ons. Jim moest alleen wel betalen omdat hij een jongen is, beetje vreemd geregeld hier maar oke... Al met al een geslaagde avond!

Zaterdag: Ik heb zaterdag heerlijk uitgeslapen, en dat was ook echt wel even nodig. Vervolgens ben ik mijn kamer op gaan ruimen, heb ik geveegd, de was gedaan, mn bed verschoond en boodschappen gedaan, lekker nuttig bezig geweest dus! 's Avonds zijn we met Vera, Abigail en Jim uit eten geweest bij 't Cafeeke. Het is een Belgische bar waar we afgelopen donderdag ook met Anne geweest waren. EINDELIJK weer frikandellen! Maar wat bleek nou, ze gingen er al van uit dat je een frikandel speciaal wilde. bah. We zijn bij een ander tentje een toetje gaan eten, maar waren van plan het niet al te laat te maken die avond. We zouden nog even een drankje doen in een leuke bar, maar het werd toch al gauw 2 uur, 3 uur, en toen was het toch echt wel tijd om naar huis te gaan-

Zondag: -want vandaag gingen we naar de dierentuin! Ik kon vanmorgen maar moeilijk uit mn bed komen, pffff, zere knieën! Ik begin er nu echt weer heel veel last van te krijgen, echt balen. Het was een leuk dagje in de dierentuin. We gingen met Vera, Abigail en Jim (wat een beetje ons vaste groepje begint te worden). Het was lekker zonnig toen we aankwamen en we hebben van alles gezien. Rare apen, zwaaiende beren, een dolfijnen show en nog een hele hoop meer. Foto's volgen! Nu ben ik helemaal kapot, dus we gaan zo even koken en dan vanavond op tijd naar bed! Morgen begint onze stage echt, en ik heb er super veel zin in! Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan en ik vind het dan om eerlijk te zijn ook best spannend. Maar dat komt goed, we gaan ons best doen! Als ik morgen nog energie over heb post ik over mn eerste stage dag, anders wordt het dinsdag vrees ik..

¡Hasta luego!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Hi, ik ben Annemieke en ik ben 18 jaar oud. Ik zit in het 2e jaar van mijn opleiding Fashion Management & Design, en ga hier voor 6 maanden op stage naar Madrid. Ik ga stage lopen bij Agatha Ruiz de la Prada, een groot modehuis in Spanje. Deze reis maak ik met Dieuwertje Bruijstens, een vriendin en klasgenoot.

Actief sinds 07 Sept. 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 10155

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Mijn stage in Madrid

Landen bezocht: