Hé Agatha! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu Hé Agatha! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu

Hé Agatha!

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

27 September 2012 | Spanje, Madrid

Vandaag was best een leuke dag bij Agatha! Toen we binnenkwamen ben ik meteen aan de slag gegaan, ik moest en zou dat pipo achtige jasje vandaag afkrijgen. En ja hoor, het is me gelukt. Gelukkig maar, want ik was al bang dat ik dat ding nooit af zou krijgen. Ik vind het normaal gesproken een eeuwigheid duren voordat het eindelijk half 2 is en we pauze hebben, maar vandaag ging het best snel. Toen we op het punt stonden om naar buiten te gaan kwamen we Agatha ineens tegen. Een hoop mensen hadden ons al verteld dat het echt geen aardige vrouw is en dat ze super arrogant is. Maar daar was ze dan, en ze kwam nog naar ons toe ook. Ze vroeg naar onze namen, waar we vandaan kwamen en hoe oud we waren. Toen we vertelden dat we pas 18 zijn zei ze tegen Sara en Laura dat ze maar goed op ons moesten passen! Ook zei ze dat ze mijn gekleurde jasje zo leuk vond. Whaaaa, Agatha, DE Agatha, vond mijn jasje leuk! Ik natuurlijk weer helemaal blij. Ik heb een leuke eerste indruk van haar gekregen. Alleen word ik nu wel erg nieuwsgierig naar Messa, onze stagebegeleider die volgende week pas komt. Verder heb ik vandaag ook nog model gestaan als non. Dit zag ik zelf ook niet aankomen, maar een van mijn collega's was bezig aan een nonnen kostuum en ze had iemand nodig die even model wilde staan om haar 'hoofddoek' te passen. Ze vroeg ineens of ze mijn hoofd op mocht meten, en toen ze dat deed riep ze: "¡Perfecto!" Oke, bedankt..? Weet ik dat ook weer! Als mijn carrière in de mode nou niets wordt, kan ik altijd nog bij het klooster.

  • 28 September 2012 - 11:43

    Kees:

    Heya, je bent deze keer zowaar eerder met je blog dan Dieuwertje,je bent echt goed bezig !
    Ik ben benieuwd hoe je over een paar weken over Agatha denkt.
    Verkopen ze alleen dingen in die winkel in Madrid of hebben ze ook nog ergens een fabriek die een bepaalde serie van iets maakt en dan bv in het buitenland verkrijgbaar is?
    Ik ben trots op jullie omdat je het zo goed aanpakt daar in het verre Madrid!

    Groetjes,

    Kees.

  • 28 September 2012 - 12:39

    Kees:

    Nou Annemieke, zojuist is je greet-kaart voor m'n verjaardag in de bus gevallen, bedankt hoor !


    Groetjes,

    Kees.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Hi, ik ben Annemieke en ik ben 18 jaar oud. Ik zit in het 2e jaar van mijn opleiding Fashion Management & Design, en ga hier voor 6 maanden op stage naar Madrid. Ik ga stage lopen bij Agatha Ruiz de la Prada, een groot modehuis in Spanje. Deze reis maak ik met Dieuwertje Bruijstens, een vriendin en klasgenoot.

Actief sinds 07 Sept. 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 10162

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Mijn stage in Madrid

Landen bezocht: