25-9-2012 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu 25-9-2012 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu

25-9-2012

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

25 September 2012 | Spanje, Madrid

Vandaag hadden we onze 2e dag bij Agatha. Het opstaan ging vanmorgen al iets gemakkelijker dan gisteren, als dit nou iedere dag iets makkelijker zou worden zou dat fantastisch zijn! Maar dat zal wel niet... Vanmorgen bij de Metro maar een 10 ritten kaart aangeschaft, is wel zo handig en een stukje goedkoper dan iedere dag 2 losse kaartjes kopen. Toen we aankwamen bij het atelier hebben we het eerste half uur een beetje uit onze neus lopen vreten, we hadden niet echt iets te doen. Iedereen kwam rustig aan binnen wandelen terwijl wij ons afvroegen wie ons in 's hemels naam zou gaan vertellen wat we vandaag konden gaan doen. Klein min-puntje; niemand wist wat we moesten doen. Uiteindelijk hebben we broeken met de hand afgemaakt. Dit wil zeggen: het zijn giga rood-wit geblokte clownsbroeken voor in de winkel van Agatha die nog een klein stiksel aan de broekspijpen en een clipje bij de ritssluiting nodig hebben. Die hebben we er op gemaakt en gestikt, en daar zijn we de hele dag zo'n beetje mee bezig geweest, wat een prielwerkje zeg! In de pauze zijn we met Laura en Zara (de andere stagaires) wat te eten gaan halen bij een leuk salade-barretje. Want het was de bedoeling dat we onze eigen boterhammetjes mee zouden nemen en een grote pot chocopasta, alleen waren we de pasta vergeten. En droog brood is ook zo wat... Het was een leuke dag vandaag op onze stage! Op de terugweg ben ik meteen even langs de apotheek geweest om spul voor mn knieen te halen, maar dit was nog een heel gedoe aangezien ik niet weet hoe ik dat in het Spaans moet zeggen en die kerel achter de balie amper Engels sprak. Maar door het keer op keer uit te beelden is het toch gelukt! Overigens hebben we er een nieuwe huisgenoot bij! Het is ... uit Duitsland (ik weet zn naam nu al niet meer..) We hebben hem een aantal dingen verteld en uitgelegd enzo en hij lijkt me aardig! Hij vroeg ook of het hier lekker stil is 's nachts, wat ik prettig vond omdat dat waarschijnlijk betekend dat hij ook niet zo'n herrieschopper is. Morgen weer een (hele) lange dag voor de boeg, eerst stage van 9 tot 5 en vervolgens nog naar Spaanse les tot 9 uur. Maar we redden het wel! WE WILL SURVIVE!

  • 25 September 2012 - 23:15

    Mam:

    Wat fijn dat je neus er nog helemaal op zit ;) en het toch een leuke productieve dag is geworden! Heeft iemand jou gefilmd in de apotheek? Zou ik wel willen zien Xd Ik hoop dat het spul snel werkt.
    Hoe lang werken Laura en Zara er al?
    Succes met de lange woensdag morgen!
    XXX welterusten

  • 26 September 2012 - 11:48

    Kees:

    Ik zie dat het dagelijkse ritme al vorm begint aan te nemen, goed hoor!
    Zorg dat je ver uit de buurt blijft van relletjes en zo, was vandaag weer op het nieuws.
    Succes en groetjes, ook aan Dieuwertje !

    Kees.

  • 26 September 2012 - 11:48

    Kees:

    Ik zie dat het dagelijkse ritme al vorm begint aan te nemen, goed hoor!
    Zorg dat je ver uit de buurt blijft van relletjes en zo, was vandaag weer op het nieuws.
    Succes en groetjes, ook aan Dieuwertje !

    Kees.

  • 26 September 2012 - 11:48

    Kees:

    Ik zie dat het dagelijkse ritme al vorm begint aan te nemen, goed hoor!
    Zorg dat je ver uit de buurt blijft van relletjes en zo, was vandaag weer op het nieuws.
    Succes en groetjes, ook aan Dieuwertje !

    Kees.

  • 27 September 2012 - 20:02

    Annemieke Roozeboom:

    Hee hee, soooorry late reactie, ik ben helemaal vergeten om wat terug te schrijven. Ik ben helaas niet gefilmd in de apotheek, en dat is misschien maar goed ook! Sara en en Laura werken er nu een paar maanden (ik geloof 2 of 3) en bijven ook nog 2 of 3 maanden. En paps, van die rellen hebben we werkelijk helemaal niks gemerkt. Thanks beide, ik spreek jullie snel! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Hi, ik ben Annemieke en ik ben 18 jaar oud. Ik zit in het 2e jaar van mijn opleiding Fashion Management & Design, en ga hier voor 6 maanden op stage naar Madrid. Ik ga stage lopen bij Agatha Ruiz de la Prada, een groot modehuis in Spanje. Deze reis maak ik met Dieuwertje Bruijstens, een vriendin en klasgenoot.

Actief sinds 07 Sept. 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 10160

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Mijn stage in Madrid

Landen bezocht: