Weekendje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu Weekendje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu

Weekendje

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

21 Oktober 2012 | Spanje, Madrid

Het afgelopen weekend was lekker relaxed. Vrijdag was Dieuw ziek thuis gebleven dus moest ik alleen naar stage, maar dat is prima gegaan. Ik kreeg de SUPER taak om patroon-delen op te vouwen en die bij elkaar in een envelop te doen. Daar ben ik vervolgens de hele dag mee bezig geweest... Een beetje jaloers zat ik te kijken hoe de andere stagiaires bezig waren met het ontwerpen van een paar dingen voor de kerst. Maar ik krijg vast binnenkort ook weer een leuke opdracht!

Zaterdag heb ik heeerlijk uitgeslapen, dat had ik wel even nodig! Uitgerust begon ik aan de dag. Rond een uur of 2 ging ik richting Vera, want we gingen naar een paleis dat schijnbaar 10 minuten hier vandaan is. Ik was erg verbaasd toen het ook daadwerkelijk zo dichtbij bleek te zijn, typisch dat ik het nooit eerder heb gezien. Hier hebben Vera en ik bijna de hele middag doorgebracht. Ik heb met de camera van Vera denk ik wel 1000 foto's gemaakt van het paleis en de kerk die er bij zit. Daar zijn we overigens ook nog even naar binnen geweest. Er waren prachtige 'lood-in-glas' ramen (zoals Vera dat zo mooi noemt...) en er was een gigantisch gouden altaar. Mooi om te zien! Helaas kon je hier geen goede foto's maken. Na ons bezoekje aan het paleis zijn we nog even gezellig op het terras wat gaan drinken om vervolgens bij mij thuis te gaan 'koken'. Ik dacht dat we normale hamburgers hadden gekocht, maar het bleken witte gluten vrije rare dingen te zijn. Bah! Geen succes. Toen zijn we vervolgens maar aan de nootjes en pepernoten begonnen, die een stuk beter smaakten.

Zondag (vandaag) was wederom een leuke dag. Vandaag ben ik met Vera naar het Hard Rock Café geweest hier in Madrid. Ennnn, ik heb een super gaaf shirt van Jimi Hendrix gekocht! Ik ben er echt heel blij mee :D. Helaas voel ik me vandaag niet zo lekker, waardoor ik nu al in bed lig. Dieuwertje is lekker (nou ja, lekker, als je er van houdt) met Nina sushi gaan eten, dus ik ga zo even een soepje opwarmen. Even goed uitrusten dus, en dan gaat het vast gauw weer beter!

¡Hasta luego!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Hi, ik ben Annemieke en ik ben 18 jaar oud. Ik zit in het 2e jaar van mijn opleiding Fashion Management & Design, en ga hier voor 6 maanden op stage naar Madrid. Ik ga stage lopen bij Agatha Ruiz de la Prada, een groot modehuis in Spanje. Deze reis maak ik met Dieuwertje Bruijstens, een vriendin en klasgenoot.

Actief sinds 07 Sept. 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 10164

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Mijn stage in Madrid

Landen bezocht: