Zie ginds komt het vliegtuig uit Holland weer aan! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu Zie ginds komt het vliegtuig uit Holland weer aan! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu

Zie ginds komt het vliegtuig uit Holland weer aan!

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

18 November 2012 | Spanje, Madrid

Het afgelopen weekend was het dan eindelijk zo ver. Fenna kwam langs! Vrijdag ben ik haar om 4 uur op gaan halen op het vliegveld. Wat was het een feest om haar weer te zien! Met tranen in onze ogen stonden we daar te knuffelen op het vliegveld, ik was in lange tijd niet zo blij meer geweest. We zijn eerst even naar mijn appartementje gegaan om Fenna's zooi te dumpen, waarna we meteen de stad in zijn gegaan om eens even flink te shoppen! 's Avonds zijn we met Vera en haar 2 vriendinnen (die toevallig dit weekend ook in Madrid waren) uit eten geweest. We zijn naar een restaurantje geweest waar ik al eens eerder ben geweest met Veer en Dieuw, en ook dit keer was het weer verrukkelijk. Vervolgens zijn we nog even ergens iets gaan drinken en daarna had ik een verassing voor Fenna. Ik had kaartjes geregeld voor een feest die avond waar allerlei DJ's draaiden. In de club zijn we vervolgens nog meer Nederlanders van Madrid Students tegen gekomen, en daar hebben we dan ook een super leuke avond mee gehad.

De volgende dag hebben we lekker een beetje uitgeslapen, want dat was hard nodig. Na een lekker ontbijtje zijn we nog even snel de stad in gegaan en heb ik Fenna een paar leuke dingen van Madrid laten zien. Zo zijn we naar Sol geweest, maar ook naar Plaza Mayor waar een grote overdekte markt zit. Verder hebben we lekker rond gekeken en zijn we af en toe wat winkeltjes in en uit gelopen. Vervolgens zijn we naar het Hard Rock Café gegaan. Ik was er al eens geweest, maar Fenna nog nooit dus dat was wederom ook erg leuk. 's Avonds zijn we lekker simpel ergens een hapje gaan eten voor weinig geld, want door al dat shoppen ging het geld er al hard genoeg uit. Later op de avond hebben we een filmpje gekeken (The Hunger Games natuurlijk) en daarna zijn Vera en haar vriendinnen langs gekomen om wat te drinken. Die avond zijn we weer uit geweest, dit keer gingen we naar Star Club. Dat is helemaal ingericht als een soort 'saloon', super gaaf!

En vanochtend was het dan weer vroeg, om half 9 stond de wekker om er vervolgens rond half 10 uit te gaan (want hé, die snooze knop zit er niet voor niets op). En nu, terwijl ik dit schrijf, zit Fenna weer in het vliegtuig en is ze (als het goed is) alweer bijna thuis. Het weekend is snel gegaan maar het was echt super! Ik heb echt een top tijd gehad, en ik vond het super dat ze er was en dat ik mijn stad aan haar heb kunnen laten zien!

¡Hasta pronto!

  • 28 November 2012 - 15:03

    Lieuwkje:

    hoi,

    fijn dat het je nog steeds goed gaat en dat je het met fenna super gezellig hebt gehad.
    hoe is het op de stage, het werk dus?
    hier alles ok.
    onze jitske groet als kool.


    groetjes,


    lieuwkje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Hi, ik ben Annemieke en ik ben 18 jaar oud. Ik zit in het 2e jaar van mijn opleiding Fashion Management & Design, en ga hier voor 6 maanden op stage naar Madrid. Ik ga stage lopen bij Agatha Ruiz de la Prada, een groot modehuis in Spanje. Deze reis maak ik met Dieuwertje Bruijstens, een vriendin en klasgenoot.

Actief sinds 07 Sept. 2012
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 10167

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Mijn stage in Madrid

Landen bezocht: