¡Hola! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu ¡Hola! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu

¡Hola!

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

21 September 2012 | Spanje, Madrid

¡Hola! De afgelopen dagen waren lekker rustig. Gisteren avond hebben we de borrel gehad van Madrid-Students. Het was super gezellig en we hebben een hoop nieuwe Nederlandse mensen leren kennen! Ze serveerden er gratis bitterballen en kaas souflés en het eerste drankje kregen we van Anne. Het was gezellig! Het enige minpuntje was dat we het niet konden vinden... Maar gelukkig zijn de mensen in Madrid heel behulpzaam en een aardige señor heeft ons de weg gewezen.
Vandaag zijn we voor het laatst overdag naar de Spaanse cursus geweest. We hebben afscheid genomen van een aantal leerlingen, maar ook van Icíar, onze lerares. Overigens moesten we vandaag ook een toets maken om te kijken hoe ver we waren, en je kon een Sobresale (goed) Apto (voldoende) of een No Apto (onvoldoende) halen. Ik had het idee dat de test echt verschrikkelijk ging maar toen ik hem terug kreeg bleek dat ik een Sobresale had! Gelukkig maar! Vanavond gaan we op stap om dat te vieren, maar ook om afscheid te nemen van Olaf, de Poolse jongen met wie we de afgelopen 2 weken veel zijn opgetrokken.
Overigens heb ik trouwens verteld dat onze lerares Spaans die we 's middags kregen nogal gestoord was, hier is een filmpje om dat te bewijzen: http://www.youtube.com/watch?v=LZoLH0BS9zA&feature=related
Kijk en oordeel zelf! ¡Hasta luego!

  • 21 September 2012 - 18:33

    Kees:

    Eerst een feest, dan een Sobresale en dan ook een lerares die de planten watert op een speciale manier,
    een heerlijke week gehad, ik hoop dat het volgende week ook goed gaat, zal wel een stukje zwaarder worden, succes !!

    Papa.

  • 21 September 2012 - 18:36

    Mama:

    Leuke dag geweest dus! En jij bent zelf ook Sobresale!! Wij hier (op mijn werk) zijn het er over eens dat wij ook zo'n juf willen als we weer eens een training krijgen! Poco loco maar wel leuk!
    Tot straks op skype! Ik ben tegen 21.00 wel thuis.
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Hi, ik ben Annemieke en ik ben 18 jaar oud. Ik zit in het 2e jaar van mijn opleiding Fashion Management & Design, en ga hier voor 6 maanden op stage naar Madrid. Ik ga stage lopen bij Agatha Ruiz de la Prada, een groot modehuis in Spanje. Deze reis maak ik met Dieuwertje Bruijstens, een vriendin en klasgenoot.

Actief sinds 07 Sept. 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 10139

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Mijn stage in Madrid

Landen bezocht: