Mijn stage in Madrid - Reisverslagen van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu Mijn stage in Madrid - Reisverslagen van Annemieke Roozeboom - WaarBenJij.nu

Mijn stage in Madrid

Ik zal 6 maanden in Madrid verblijven om stage te lopen voor Agatha Ruiz de la Prada! Tijdens mijn stage zal ik online een dagboek bij houden.

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2013

FASHION WEEK MADRID - laatste reisverslag

03 Februari 2013

kerstballen, hoepels, maskers en sushi

13 Januari 2013

De tijd vliegt voorbij

03 Januari 2013

¡Feliz año a todos!

16 December 2012

Korte update
Annemieke

Hi, ik ben Annemieke en ik ben 18 jaar oud. Ik zit in het 2e jaar van mijn opleiding Fashion Management & Design, en ga hier voor 6 maanden op stage naar Madrid. Ik ga stage lopen bij Agatha Ruiz de la Prada, een groot modehuis in Spanje. Deze reis maak ik met Dieuwertje Bruijstens, een vriendin en klasgenoot.

Actief sinds 07 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10133

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 28 Februari 2013

Mijn stage in Madrid

Landen bezocht: